Twitch s’ha convertit en la plataforma que lidera les retransmissions de vídeo en directe. La xarxa social s’ha convertit en un fenomen: un model de comunicació que la TV ja es mira ...
En temps de la COVID-19 la creativitat creix com mai entre la població, i també especialment des de la comunicació de marca. Des de casa, des de les empreses, des de primera línia pandèmica...
Què podem fer per cuidar la nostra marca personal durant el confinament i amb vista al futur? Preparar la remuntada!
COVID-19. En teoria estem confinats a casa, a la pràctica a la pantalla. La pantalla del mòbil, de la tele, de la tauleta, del portàtil, de l’ordinador. Però sobretot, del
La crisi del coronavirus ha entrat, sembla que per quedar-se i amb un gran impacte econòmic i social els pròxims mesos. La pandèmia és primer de tot una emergència mèdica,
Ja fa anys que em dedico al contingut. Vaig aprendre a llegir, em va captivar el relat i després la notícia. Perquè he viscut mil canvis de format i he
Vols donar a conèixer la teva marca? O necessites que creixi… Agafa’t de la mà del màrqueting de continguts. Per què? Doncs perquè és l’aliat perfecte per a generar conversions
Perfect day, The wind o Like a rolling stone. Només volia empènyer la porta i sortir al carrer si els poetes li regalaven la melancolia d’èpoques no viscudes. Només calia
He viscut la setmana Munari. L’univers de l’artista italià m’ha captivat primer des de les pàgines de Fantasía Invención, creatividad e imaginación en las comunicaciones visuales (Ed. Gustavo ...
Xavi Bou combina tecnologia, ciència i art en les seves fotografies, que mostren la sensualitat i la bellesa del recorregut que dibuixen els ocells al cel. El fotògraf capta la
Ni paper ni ebooks. La Biblioteca Pública de Nova York et du Alícia al país de les meravelles, El paper groc de Charlotte Perkins o La metamorfosi de Franz Kafka al
Sí, qüestionar els nostres continguts abans de crear-los i difondre’ls és un exercici molt sa per aconseguir despertar l’interès i augmentar la nostra audiència, fins i tot per ...
Aquest eslògan escrit a un dels pòsters de Josh Scaub ha evolucionat; el mateix dissenyador l’ha evolucionat a píxels i moviment. Scaub és un dels dissenyadors que encapçala la tendència dels ...
Quan anàvem a escola pensàvem que apreníem a escriure. Ara resulta que hem de tornar a aprendre a escriure i que el professor de llengua, què dic, el director de l’escola, es diu Google. Sr Google.
Reconec que el tema em crida d’entrada perquè apreto els cordons de les vambes alguns dies a la setmana. I corro. En hores intempestives, sola o en grup, asfalt o muntanya, curses populars i més ...
Aquesta noticia em va arrencar un somriure. Facebook, la primera xarxa social del món amb més de 1.500 milions d’usuaris actius, entra a l’entorn professional dels seus usuaris amb Workplace,
Sembla que un blog és el millor espai propi des d’on potenciar una estratègia de comunicació digital. Com que estic aprenent i emprenent, em va que ni anell al dit.
Símbol d’un recomençar. També de frescor i ecologia, de primavera i de natura. És el color de l’any. De l’any 2017. És el Pantone Greenery 15-0343. Ens anuncien un color
El passat 30 d’octubre El Pais Semanal va celebrar 40 anys. Quatre dècades de periodisme, 2.092 diumenges explicant històries. L’especial d’aniversari d’aquesta publicació és un repàs als canvis ...
Utilitzem cookies pròpies no intrusives i de tercers per donar-vos accés a totes les funcionalitats: més informació
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.